Dobrodošli v spletni trgovini s potapljaško opremo.

Splošni pogoji

Kdo lahko kupuje v spletni trgovini ?
Spletna trgovina d.o.o. je namenjena fizičnim in pravnim osebam.

Do katere ure lahko naročam blago preko spletne trgovine?
Spletna trgovina deluje 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu.

Naročil sem izdelek, vendar ne vem, če sem pravilno zaključil in oddal naročilo?
Po uspešno oddanem naročilu prejmete povratni E-mail, da je vaše naročilo sprejeto. Proces naročila lahko spremljate na naših spletnih straneh.

Potrdilo o uspešnem prejemu naročila
Kupec lahko preveri stanje nakupa na spletni strani explorer-diving.si. Kupec lahko preveri pravilnost naročila tudi preko elektronske pošte, tako da pošlje na info@explorer-diving.si povpraševanje po prejemu naročila. Podjetje Posredništvo pri prodaji SEBASTJAN ŽITKO s.p., preveri resničnost vsakega prejetega naročila na način, da kontaktira stranko na navedeno kontaktno številko oz. elektronski naslov, ki ga stranka odda ob naročilu blaga.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) skladno s 43.č členom ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora blago vrniti podjetju najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu oz. odstopu pogodbe mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@explorer-diving.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupecu bo kupnina vrnjena na njegov transakcijski račun najkasneje v 10 dneh.

Reklamacije
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želiš blago vrniti na naše stroške, se moraš o tem dogovoriti z referentom, ki bo na tvoj naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen.

Ali cene vključujejo DDV?
Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Nekatere slike izdelkov so simbolične. 

Dostava po pošti, plačilo po povzetju
V kolikor želite, da vam naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odločite za plačilo ob prevzemu, je možno plačilo le z gotovino. Zato morate biti, ne glede na vrednost naročila, ob prevzemu osebno prisotni. O času dostave vas bomo obvestili po telefonu elektronski pošti. Kupec je dolžan pri plačilu po povzetju plačati stroške provizije pri poslovanju z gotovino. Stroški provizije so zaračunani po ceniku Pošte Slovenije in znesejo:

- Provizija za nakup do 96,00 EUR znese 0,96 EUR
- Provizija za nakup nad 96,00 do 501,00 EUR znese 1%vrednosti izdanega računa
- Provizija za nakup nad 501,00 EUR znese 5,01 EUR

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije www.posta.si, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Stroški dostave in stroški plačila po povzetju se obračunavajo po ceniku Pošta Slovenije.

Plačilo po predračunu
Ta možnost je namenjena predvsem pravnim osebam, ki naročijo blago preko spletne trgovine Posredništvo pri prodaji SEBASTJAN ŽITKO s.p., vsekakor pa lahko na ta način nakup opravi katerikoli potrošnik. Ponudbo si lahko izdelate sami v spletni trgovini. Po plačilu naročila sledi dobava v dogovorjenem roku.

Blago bi osebno prevzel in plačal na sedežu vašega podjetja, je to možno?
Blago je možno prevzeti in plačati na sedežu našega podjetja z gotovino ali s potrdilom o vplačanem naročilu. Za fizično večje stvari vam svetujemo, da uporabite dostave, cena dostave je sorazmerno nizka in z njo si lahko prihranite mnogo časa, skrbi ter stroškov.

Naročilo sem uspešno oddal sedaj pa me zanima kdaj lahko pričakujem dostavo?
Ko bo blago odposlano oz. bo pripravljeno za prevzem, boste o tem obveščeni po elektronski pošti ali po telefonu.

Blago sem si naročil na dom, vendar me ni bilo doma. Kaj sedaj?
Dostavljalec pusti obvestilo, da vam je skušal vročiti paket – na obvestilu je tudi telefonska številka na katero lahko pokličete ter poizveste o svoji pošiljki. V kolikor obvestila niste prejeli pokličite na Posredništvo pri prodaji SEBASTJAN ŽITKO s.p.,  051 304 224, kjer bomo v trgovini poskrbeli, da bo naročeno blago ponovno dostavljeno v najkrajšem možnem času.

Veljavnost ponudbe
Veljavnost cene za izbrano blago ali storitve velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletnega sistema Posredništvo pri prodaji SEBASTJAN ŽITKO s.p. Za dodatne informacije in pojasnila smo Vam na voljo na telefonski številki
051 304 224

<pclass="justify" style="text-align: justify;">Arhiviranje pogodbe
Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na sedežu podjetja Posredništvo pri prodaji SEBASTJAN ŽITKO s.p., Štorje 23a, 6210 SEŽANA. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na : info@explorer-diving.si

Garancija
Vsi izdelki v prodaji v spletni trgovini imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, ipd. Garancijo se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo na servisu odpravili brezplačno.

Varnost nakupa
Spletna trgovina www.explorer-diving.si/spletna-trgovina se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Posredništvo pri prodaji SEBASTJAN ŽITKO s.p. ne bo nikoli prodal ali delil vaših osebnih podatkov s tretjimi strankami.